צלמים: 5 רעיונות יצירתיים לקידום העסק ברשתות החברתיות

צלמים: 5 רעיונות יצירתיים לקידום העסק ברשתות החברתיות

כצלמים שרוצים להגיע לקהל יעד רחב ככל האפשר, הפלטפורמה החברתית מהווה נתיב שיווק ופרסום אפקטיבי ומוצלח. כדי לסייע לכם לקדם את העסק שלכם, להלן 5 רעיונות יצירתיים בהם תוכלו להשתמש לצורך קידום – באופן חכם.

קידום העסק ברשתות החברתיות: גם אתה יכול, וזה פשוט מכפי שחשבת!

בשנים האחרונות ניתן לראות כיצד נתיב השיווק והפרסום של בעלי עסקים עבר מהפלטפורמה המסורתית כמו עיתונים וטלוויזיה לפלטפורמה הדיגיטלית. למעשה, כצלמים אשר מתמודדים עם תחרות עזה עליכם לחשוב כיצד תוכלו לקדם את העסק שלכם, ובהתאם לכך להתמודד עם התחרות כמו גם לחשוף את הכישרון שלכם למספר רב כלל האפשר של אנשים – מהארץ ומהעולם. כדי לסייע לך לנצל את היתרונות של הפלטפורמה החברתית, להלן 5 רעיונות בהם תוכל להיעזר, לצורך קידום יצירתי:

רכישת לייקים

ככל שמספר הלייקים על התמונות גבוה יותר, כך האלגוריתם של פייסבוק כמו גם אינסטגרם מזהה את זה ובהתאם לכך מעלה את התמונה לפיד העולמי. נוסף לכך, מספר גבוה של לייקים נחשב לסממן בולט לאמינות בעיני הגולש, ועל כן דרך חברת YOUHOO תוכל לבצע רכישה של לייקים בהתאם לצרכים שלך. מדובר בחבילות אותן ניתן לקבל בהתאמה אישית, כאשר מדובר במשתמשים אמיתיים ועל כן מדובר בדרך מצוינת להזניק את העמוד העסקי כמו גם להגביר את המעורבות של הגולשים באמצעות תגובות על התמונות.

שיתופי פעולה

דרך מובילי דעת קהל ברשתות החברתיות תוכל ליצור שיתופי פעולה, ובהתאם לכך להגביר את החשיפה לעסק שלך. מדובר ב WINWIN לשני הצדדים: מוביל דעת הקהל מקבל אפשרות לצילומים בעלות כספית נוחה או אפילו בחינם ואילו אתה מקבל בתמורה חשיפה לעשרות אלפי ולעיתים מאות אלפי עוקבים.

הגרלות

כדי להגביר את המעורבות של הגולשים והלקוחות הפוטנציאלים בעמוד, ניתן לצאת בהגרלות מיוחדות כמו חבילת צילום לזוגות בהיריון. הגולשים ישתפו את העמוד העסקי כדי לזכות בהגרלה, ואתה תוכל בהתאם לכך ליצור חשיפה גדולה יותר כמו גם מידת מעורבות גבוהה.

 הקמת קבוצת פייסבוק ייעודית

ניהול קהילות ברשתות החברתיות מאפשר לך כצלם לבסס את שמך, ובהתאם לכך לקדם את העסק. לכן, ניתן בהחלט להקים קבוצת פייסבוק ייעודית בעבור צלמים מקצועיים, כאשר אתה מנהל אותה. מדובר באחריות לא קטנה, אולם ניהול קבוצת פייסבוק מגלמת בחובה אפשרות לרווח לפרסום כמו גם יצירת שיתופי פעולה עם צלמים אחרים.

שימוש בסטוריז

סטוריז איכותיים של העבודות שלך מהווים גם הם דרך לפרסום. מומלץ לתייג את הסטוריז באמצעות ציון הלוקיישן שבו צולמו התמונות או אימוג'ים מיוחדים, כך שהסטוריז יקבלו את החשיפה ובהתאם לכך יגדילו את קהל העוקבים. נוסף לכך, ניתן לקדם בתשלום את הסטוריז, אולם יש לקחת בחשבון כי מדובר בעלות כספית לא קטנה- ובהשקעה לטווח הרחוק.

סגירת תפריט