תיק עבודות אונליין – איך תקימו אתר מקצועי שיציג את עבודות הצילום שלכם

תיק עבודות אונליין – איך תקימו אתר מקצועי שיציג את עבודות הצילום שלכם

תיק עבודות אונליין לצלמים, הוא כלי עזר חשוב בשיווק. קל יחסית להקים תיק עבודות כזה ולאחר מכן, קל לעדכן אותו בעבודות, לבצע שינויים בעיצוב שלו וכמובן להפנות אליו לקוחות פוטנציאליים. בכדי להקים אתר כזה, תצטרכו:

חיבור אינטרנט איכותי

בכדי לעבוד מול האתר בנוחות, צריך ראשית חיבור איכותי לרשת האינטרנט. בחירה בספק איכותי דוגמת ספק אינטרנט Itc, תספק לכם ראש שקט להמשיך במשימה עם תקשורת מהירה ויציבה, בלי הפרעות מיותרות. תוכלו להעלות קבצים גדולים במהירות ובכל מקרה של הפרעה בתקשורת, ליהנות מתמיכה טובה.

תשתית עבור האתר עצמו

אחת ההחלטות המעשיות הראשונות, היא באיזו פלטפורמה לבחור לבניית האתר. זו היא החלטה חשובה מאוד, מאחר שמנה ייגזר ההמשך. לשנות תוכלו תמיד, אבל זה יהיה תהליך מסורבל. לכן, משתלם להשקיע לימוד ומחשבה בשלב זה. האפשרויות העיקריות שעומדות בפניכם, הן לשכור שירותי פיתוח או להקים אתר לבד בעזרת שירות ספציפי או להסתייע בשירותים שמיועדים ספציפית להצגת תיק עבודות.

אפיון האתר

למרות שאתר עבודות לצלם יכול להיות פשוט יחסית, חשוב לתכנן בנחת את המבנה שלו. מומלץ לא להתפרע יותר מדי מבחינה זו ולשים באתר לכל הפחות עמודים נפוצים, שמי שייכנס לאתר יצפה לראות, כמו עמוד אודות ועמוד צור קשר. החלק המרכזי באתר, יהיה תיק העבודות עצמו. כיצד תתכננו אותו? מה לשים בו ומה לא? אם הייתם מציגים ללקוח תיק עבודות פיזי, הדבר הנכון לעשות היה להתאים את התיק מראש ללקוח. באתר לעומת זאת, אתם לא יודעים מי בדיוק נכנס וצופה בעבודות. לכן, כדאי לחשוב על כך באופן רחב. אם חסרות לכם עבודות מסחריות שעשיתם להשלמת התמונה הרחבה הזו, אפשר בהחלט להוסיף צילומים לא מסחריים. אל תתפתו להוסיף כמה שיותר עבודות (באתר הדבר קל במיוחד), אלא התמקדו בטובות ביותר שלכם. זכרו, שהלקוח הפוטנציאלי לא בהכרח יעבור על הדברים בנחת, כמו מבקר בתערוכה שמוקדשת ספציפית לעבודותיכם. זה עשוי להיות חלק מחיפוש צלמים, שבו הלקוח הפוטנציאלי עובר במהירות רבה יחסית, על מועמדים רבים.

שיווק חכם

מעבר להצגה ישירה של האתר בפני לקוחות שאליהם אתם פונים, תוכלו לעשות פעולות שיווק שונות בעזרתו.

ישנו התחום הרחב של קידום במנועי חיפוש (SEO) וברשתות חברתיות. הדבר מתחיל למעשה כבר מבניית האתר עצמו ולכן, כדאי בכל מקרה ללמוד על כך וליישם זאת. הטוב ביותר כמובן, הוא לעשות זאת באמצעות מומחים. לשיווק היבטים רבים. בהקשר הקמת האתר חשוב להזכיר גם את שכירת הדומיין עבורו. זו היא לא נקודה טכנית גרידא, אלא נקודה עם היבטים שיווקיים ומיתוגיים, מאחר שהיא כרוכה בבחירת שם האתר. באתר עצמו, מומלץ מאוד להציג המלצות.

אבטחה

פעילות ברשת, ניהול אתר ובוודאי פעילות עסקית ברשת, מחייבת זהירות יתר בנושא האבטחה. טיפ: בדקו מה מציע ספק האינטרנט שאיתו אתם עובדים, דוגמת ספק itc וייתכן שתמצאו אצלו פתרון גם לצרכי האבטחה שלכם.

צמצום ספקים

מאחר שמטרת האתר להוות תיק עבודות מקוון וזה הכול, ברור שלא תרצו לבזבז יותר מדי זמן על היבטים טכניים שונים סביבו. כך גם לגבי ספקים שונים – מוטב לעבוד עם מעט ספקים איכותיים. ספק איכותי דוגמת   itcעשוי להציע מגוון שירותים שמשלימים את תחום פעילותו. לכן מומלץ תמיד לבדוק מה זמין מבחינה זו, לפני שמחפשים ספקים נוספים.

לסיכום

יהיו כמובן שלבים נוספים, של הקמה, הרצה ושיפור מתמיד. אם תיגשו בצורה שיטתית כזו להקמת תיק העבודות המקוון, התהליך יהיה פשוט יחסית, מהיר ומהנה.

סגירת תפריט